Data d’entrada a la societat: 15 de maig de 2010 Correu electrònic: dppons50@hotmail.com
Publicacions
Miquel S. Oliver. Cosecha periodística: artículos varios, estudi preliminar de Damià Pons i Pons. Mallorca: El Tall, 1990.
El Diari “La Almudaina” en l’època de Miquel S. Oliver. Binissalem (Illes Balears): Di7, 1998.
Joan Torrendell. Els Encarrilats, edició a cura de Damià Pons; revisió lingüística de Joan Melià. Barcelona: Publicacions de l’Abadia de Montserrat; [Palma de Mallorca]: Universitat de les Illes Balears, Departament de Filologia Catalana i Lingüística General, 1998.
Entre l’afirmació individualista i la desfeta col·lectiva: escriptors i idees en la Mallorca del primer terç del segle XX; pròleg de Joaquim Molas. Palma de Mallorca: Universitat de les Illes Balears, Departament de Filologia Catalana i Lingüística General; Barcelona: Publicacions de l’Abadia de Montserrat, 2002.
Cultura i literatura a Mallorca entre els segles XIX i XX. [Palma de Mallorca]: Hora Nova, cop. 2006.
Àmbits
Cultura i literatura de Mallorca dels s. XIX i XX
Aquest web utilitza cookies per millorar l’experiència de navegació. Entenem que si segueixes navegant les acceptes.Més informacióACCEPTA